Створення Ігор На Scratch

На цьому курсі ми покажемо дітям, що в ігри можна не тільки грати – Ігри можна робити!

Юні програмісти вивчать популярна мова Scratch, створену спеціально для того, щоб познайомитися зі світом програмування.

Уже на другому занятті дитина зможе зробити повноцінну двомірну гру – настільки швидко ця мова дозволяє отримати результат!

Основні цілі навчання:

7-10 років

Набираються діти одного віку і рівня

12 місць

Група складається максимум з 12 дітей

36 занять на рік

1 раз в тиждень

1 година 45 хвилин

Тривалість одного заняття

Створення ігор в Construct

Створити гру, не володіючи основними мовами програмування? Легко! Construct2 – це рушій для візуального програмування ігор. Для його використання не треба володіти Python або JavaScript. Тут все керується діями, наприклад, перетаскування елементів. На відміну від Scratch він дозволяє не лише знайомитися з азами, але й створювати повноцінні ігри – в Construct2 створено багато комерційнів проектів.

За час занять дитина вивчить:

10-13 років

Набираються діти одного віку і рівня

12 місць

Група складається максимум з 12 дітей

36 занять на рік

1 раз в тиждень

1 година 45 хвилин

Тривалість одного заняття

Основи Створення Сайтів

Наш курс «Основи Створення Сайтів» підійде початківцям – тим, хто бажає навчитися створювати сайти й дізнатися, як стати веб-дизайнером. Програма курсу націлена не лише на навчання основам веб-дизайну, а й на розвиток креативного мислення у дітей. На уроках веб-дизайну досвічений викладач навчить не просто створювати сайти, але й бачити дизайн навколо себе, міркувати не шаблонно, структурувати інформацію, яка надходить, і вірно використовувати її.

Що дасть навчання на курсі для школярів?

10-13 років

Набираються діти одного віку і рівня

12 місць

Група складається максимум з 12 дітей

36 занять на рік

1 раз в тиждень

1 година 45 хвилин

Тривалість одного заняття

роботи | Lego | програмування

Підбір навчальної програми для вашої дитини

Як ми розуміємо що учень засвоїв програму?

Під час навчання ми оцінюємо як практичну сторону питання (як це зробити?), так і розуміння теми (чому і навіщо).

 

Учні демонструють свої знання, вирішуючи задачі своїм власним засобом, пояснюючи алгоритми своїми словами, допомагаючи одногрупникам виправляти помилки і створюючи презентації за своїми завершеними проектами.